Burakgizem designermom adetime 4 gün var daha geç döllenme gibi birşey vardır inşallah psikolojik mi ne sanki kasiklarim sızlıyor gibi
Burakgizem designermom hayır yapmadım daha adete 4 gün var diye sen hangi günde ogrenmistin adetten önce mı gecikince mı 5.78 gördün
Burakgizem designermom ay benimkide yükselmişmidir ki yaaa 1 buçuk senedir istiyoruz ilk defa bu ay böyle çok sorguladım 2.0 görünce sanırım 2 gün önce 2.0 ’di allahım inşallah yükselir siz ne zaman hamile kaldınız doğum yaptınız mı sağlıklı olun inşallah 🥰🥰
designermom Burakgizem ben 15 haftalık hamileyim canım bugun test yaptırdıysan yukselmistir tabi sen daha önce hic kan verdin mi hic kanda 2.0 olmuş muydu
Burakgizem designermom arada bir verdiğim olmuştu hiç 2.0 görmemiştim hiç adetini bekliyeceğim gecikirse ilk gebelik testi yapicam sonra kan veririm diyorum heveslendirmek istemiyorum kendimi ya 😊 allahım sizede sağlıklı uzun ömürler versin inşallah
nrsen Burakgizem canım sonuç 2 değilde , beta hcg 2 den küçük demek oluyor bu yani 0-1.99 arası. Ben de daha önce bu durumu yaşamıştım malesef negatif demek.
Alparslaninannesii Burakgizem cnm seni uzmek istemiyorum ama bende her baktirdigimda 1.20 yada 2 çıkıyor yani gebelik yok bu hastane veya sağlık ocağı olarak degiisyor sağlık ocağında benimki hep iki hastanede hep 1.20
Burakgizem Alparslaninannesii bende ihtimal vermemiştim ama adetime 5 gün var yukselirmi ihtimaline girdim sonradan da
Sultan_4242 Alparslaninannesii iki defa kan verdim ikisinde de 1.20 ama 6 gün geciktim sonra degisirmiki
Alparslaninannesii Burakgizem aynen cnm tabiki yükselebilir Allah’ım verdikten sonra yükselir yumurtlama zamanına bagli cnm