annehzl Fnda_gvn kız canım kimseye bakma önemli olan sağlıklı ve hayırlı bir evlat olması kimseyi ilgilendirmez
Fnda_gvn Lina_kuzucuk Doktor kıza benzettim dedi kaynanamlar hiç sevinmedi ve Şuan kavgalıyız konuşmuyoruz elimde konuşmuyor benimle 15. Haftada tekrar gidicem inşallah dediğin gibidir kardeşim teşekkür ederim😓
selmabttl3 Fnda_gvn Allahım akıl fikir versin cahiller ya sağlıklı olsunda cinsiyeti önemli mi Rabbim hayırlısını versin gönlünden ne geçiyorsa hayırlısından versin rabbim benimde iki kızım var üçüncüye hamileyim böyle şeylerle karşılaşmaktan korkuyorum
Lina_kuzucuk Fnda_gvn bende şu an ikinci kızıma hamileyim isterdim farklı meyve olsun sağlıklı olsunda ama kaynanam kız olsun dedi bize farketmez eşimde öyle Allah bilir belki değişirde canım okuyoruz değişenleri ama cinsiyeti belirleyen erkektir sen değil
Fnda_gvn selmabttl3 Günlerdir ağlıyorum ilk bebeğim doyasıya sevinemedim bile eşimle 10 günden fazladır konuşmuyoruz ayrı yatıyoruz neymiş annesine surat yapmışım o sevinmedi ya ilk toruna insan nasıl sevinmez😓
Zeynosunannesii Fnda_gvn bide ilkmis cinsiyet ne farkeder ben şuan ikinci kiizima hamileyim şükür kayinvalidem hayırlısı neyse o olsun dedi haa sevinmiştir üzülmüştür bilemem kendi 4 oğlan dogurmus çünkü kızı daha çok seviyo
selmabttl3 Fnda_gvn Allahım eşine de akıl fikir versin ilk olsun üçüncü olsun kaçıncı olursa olsun kendisi demesi lazım dı anasına kız erkek fark etmez diye
Fnda_gvn Lina_kuzucuk Allah şu acıyı çeken kadınların gönlüne göre versin elimizde değil ama çekiyoruz😓 Çareyi şuraya yazmakta buldum belki yanılma vardır ne bilim ya böyle derken bile bebeğime mahcup oluyorum allahım sen affet🥺
Lina_kuzucuk Fnda_gvn daha ilk bebeğin üzülme kızı veren Allah erkeğide verir kucağınıza aldığınız o an hiç bir şey aklınıza gelmez inan
Fnda_gvn Lina_kuzucuk Bundan hiç şüphem yok inanın çünkü bütün bebekleri çok severim okul öncesi öğretmeniyim ama bunlar hayattan soğuttular kendi evladıma sevinemez oldum🥺