Seddda 10 haftalık hamişeyim düşük riskim olduğu için progestan ilaç fitil olarak kullanıyorum bazen geri geliyordu peçete koyduğum için pek fark etmiyordum dün gece yine fitil olarak aldım ilacı sabah kalktığımda afedersiniz işemiş gibi iç çamaşırım ıslanmıştı ilaçtanmıdır bilgisi olan yazabilirmi lütfen 🙏
1850 Seddda doktor fitil olarak mı kullanmanızı soyledı? Bana direk hap seklınde kullan dedıde. Fitik seklınde cok kullanan olmus arama yaparsanız çıkar forumda. Genelde vucuda aldıktan sonra hemen yatmanız gerekıyor. Vucutta dursun dıye
Mrvnrtprak Seddda ben de jel olarak kullanıyorum 5 dk yat 10 dk yürü diyo doktorum zaten kremsi sulu bi şekilde geri çıkıyor. Hatta renk değişikliğine bile uğraması normalmiş yani turuncu gri fln görürseniz korkmayın 😌
Fasulyeemm Seddda bende 14. Haftamda basladim vajinal olarak. Bende de aynisi oluyor sivi seklinde geri geliyor hatta bazen beyaz yapiskanimsi parca dusuyor tuvalette peceteye surdugumde. Endiselenme yani islaklik hissetmen cok normal
Ozgezgtlk Seddda ben kullanıyorum canım.Sürekli öyle oluyor doğal birşey bu.günlük ped kullanmayı dene sıkıntı yapılacak bir durum değil.
Basakgunay Seddda bende aynı durumu yaşadığım için dün doktoruma sordum Hocam geri geliyor korkuyorum ilaç etkisini göstermez diye sordum , emilen kısmı bizim için önemli vücudun emdiği bize yeter ona göre ayarlanıp deneyler yapılıyor dedi içim rahatladı
Ginkgo Bende 30 haftaya kadar kullandim. Ayni dedigin gibi oluyordu. Cogu geri geliyor zaten. Yatmadan once kullaniyordum hemen yatiyordum
Zh602145 Seddda ben ilaç olarak kullanıyorum canım kahverengi lekelenmem geliyordu çok şükür şimdi yok ama ilaca devam 8 haftalığım bende korkma allahın izniyle birsey olmaz bende ilaçtan sonra akıntım oluyor doktorum normal dedi