Defne34 1 hafta once sezeryan dogum yaptım oksapar kan sulandırıcı iğne verıldı 6 tane yaptım ama yaptıktn snra omuzumda bır agrı oluyor koldan yapıyorum acaba yanlıs bırsey mı yapıyorum bılgısı olan var mı
Mevaninannesiii Defne34 canm o iğne zaten çok acıtıyor morariyor şişiyor 😏 ben 9haftalikken başladım doğuma kadar devam sezaryen sonrası da 10 gün devam hatta 🙄 bacağından yap istersen geriye kalani
sansli_anne Defne34 bi fiyat alınıyor mu bana da yeni yazdı doktor hastane de yatarken kullanıyordum ama inşallah fazla maliyetli tutmaz
Merveilktan89 sansli_anne oksapar kacşık yazdı benim 6000 binlik içinde iki tane var 750 TL bende baska foktordan rapor cıkartırdım şimdi bedavaya alıyorum
sansli_anne Merveilktan89 off bu ne ya 4000 yazmış bana içinde 10 tane var raporla 150 vermis eşim şimdi can dayanmıyor artık neye para vereceğimize şaşırdık yetişmiyor resmen ay sonunu göremiyoruz
Ceren_01 sansli_anne sosyal güvenceniz yok mu birde raporlu olduğu halde mi bu kadar vermiş bende en son aldığımda yılbaşından sonra ücret ekleneceği söylenmişti
sansli_anne Ceren_01 işsizlik ödeneği alıyoruz canım bi o var oda olmasa demek ki ne kadar para vericez Allah bilir
Ceren_01 sansli_anne anladm cnm ben şuana kadar hiç vermedim ama ocaktan sonra sosyal güvencem olsa da verilecek dediler daha almadım bakalım ne kadar vereceğim
sansli_anne Ceren_01 evet ücretli olmuş eşim konuşmuş dün ne yapalım hayırlısı olsun mecbur vurulmak zorundayız