PrensesFiona suadeeee kayınvalidem ıslatmadan pişiriyorum demişti ama ne kadar sürede pişer bilmiyorum. Arkadaşın dediği gibi ön haşlama yapıp pişirseniz daha garanti olur sanki.
lunam suadeeee ben düdüklüde pişiriyorum ıslatmadan, ıslattığıma göre daha uzun sürüyor ama gayet de güzel pişiyor.
HGulsah suadeeee nohuta göre degısır köyden gelenler hiç pişmiyor ama paketli olanlar pişiyor böyle de degısık nohutlar
Mermaid-AA suadeeee tencerede 25 dk falan haşlayıp suyunu süzersen sonrasında da düdüklüde pişirirsen gaz yapmaz pişme sorunu da olmaz canım, dakikayı düdüklünün pişirme performansına göre ayarlarsın🥰