grbt55 ben 25+6yım.. hamile arkadaşlarım hep kıpır kıpır beni uyutmuyor diyorlar, ben de endiseleniyordum.. hissediyorum ama uyutmucak kadar değil daha az az.. doktora sordum, plesantan ön tarafta kalıyor ve yastık görevi görüyor o yüzden çok fazla hissetmeyebilirsin demişti.. telaş yapmayın ama yine de kontrole gttginizde doktorunuza da danisabilirnsz🙋♀️