Bersumira Kızlar bugün nst ye girdik bebeğim çok hareket etmedi doktor yürüyüş yap çikolata felan ye tekrar nst ye gircen dedi girdik bu seferki diyerine göre iyiymiş ama hareketleri az dedi anlayamadım sorun olurmu bide suyum azalmış 35+5 haftalık bu arada
Asel2520 Bersumira bende ilk hamileliğimde öyle oluyordu 2,3 kere nst girdiğimi biliyorum bebek çok hareket etmiyor diye doktorum hemen yatış verip serum taktırıyordu
Asel2520 Bersumira zaten erken doğum riskim vardı 38. Haftaya kadar ciğer geliştirici iğne vurularak serum alarak her hafta geçirdim çok şükür sorunsuz doğdu