Serdem304 Kizlar 20. Hftadayiz 4 gundur, gunde bir defa olmak uzere cok az şekilde açik pembe akinti oluyor. Gununde doktoruma gitmistik Ztn, alt ust kontrol etti bir sorun gorunmuyor dedi, tedbiren progestan verdi. 5 gun once de detayli ultrasona gitmistik cok şukur saglikli dedi bebek icin, 10 gun sonra tekrar kontrolumuz var ama bu akinti neden oluyr anliyamadim doktor da anlamadi , yasiyan var mi ?? Bilgilendirirse cok sevinirim, ister istemez tedirgin oluyorz eşimle :/
Serdem304 dml33 yok canm Ona bakilmadi, enfeksiyon belirtisi de yok ama yine tahlil dusunebilirz devam ederse
Elif5561 Serdem304 yakın zamanda eşinle ilişkiye girdiysen o zarar vermiş olabilir mi yırtık felan olabilir mi.
Ata1_ İdrar tahlili yapmadılar mı ? İdrar yollarında enfeksiyon olabilir bir de vaginal sürüntü alıp kültür testi yapıyorlar bi söyle doktoruna
Serdem304 Ata1_ idrar tahlili istemedi, enfeksiyona dair belirti yoktu yine de yapmayı düşünüyorum. kültür testini duymamıştım sorcam mutlaka, teşekkürler 🙏