Perayy Merhabalar güzel anne adayları ve anneler ☺️ Ben biraz önce katıldım aranıza 🥰 ankara şehir hastanesinde aşılama yaptıracaz da bilgi almak istiyorum yaptırıp da aşılaması tutan var mı ☺️
Betulmtn Perayy ben 13.gunundeyim beklemedeyim. Bugün evde test yaptım negatif çıktı ama bikac gün sonra tekrarliycam. Belirtilerim var çünkü.
Osenaaaa Perayy ben ankara şehir hastanesinde aşılama yaptırdım dün 10. Günümdü kan verdim 0.76 negatif çıktı biraz daha bekleyeceğim inşallah sende güzel sonuclar alırsın ben hala beklemedeyim
Neslibt72 Perayy bende ilk aşılamadayım daha çok var test yapmama ama umutsuz olmamakta fayda var ihtimali %20olan bir işlem rabbim isterse tutar her şey olur biz elimizde. Gelenleri deneyelim 💫
Perayy Ben de şubatta gidersem yapacaklar inşallah geçen dönem gittiğimde yapmadılar kist oluşmuş diye 😒
Perayy @Osenaaaa hadi inşallah değerlerin yükselir 🤲🏻☺️ Özel değilse sizin bir sıkıntınız var mıydı niçin aşılama yaptırdınız ☺️ Bende gebelik kendiliğinden olmadığı için infertiliteye gidiyoruz inşallah olur ☺️
Osenaaaa Perayy benimde aynı şekilde oldu canım bütün testler yapıldı ama herhangi bir sıkıntı yok ilk olarak aşılama tedavisine başladık
Perayy @Osenaaaa anladım canım inşallah değerlerin yükselir de hamileliği tadarsın bebişini hissedersin bize de umut olur aşılama için 🥰🤲🏻
Osenaaaa Perayy inşallah kuzum eger tutarsa severek anlatırım bende Rabbim kimsenin kucagıı boş bırakmasın