Mevabebek Merhabalar 🤗 Benim de 37. haftaya kadar devlet hastanesinde takibim vardı bı aksilik yaşadık ve Cahit beyi önerdiler son haftam olmasına rağmen çok ilgilendi. oncesinde olsun ameliyat esnasında ve kontrolde olsun çok nazik ve ilgili 😊 çok uzattım demi 🤭 tavsiye edebilirim sağlıkla kavuşun bebeğinize 🤲