Aynı durumu yaşayan yada bir bilgisi olan var mı acaba? Dün sabah adet biter de son günde çamur gibi kırmızı-kahverengi akıntı oluyor ya ondan gelmişti ve ara ara yalancı sancılarım oluyordu akşam acile gittim nst sonucumda sancı gözükmedi ve açılmamın olmadığı söylendi az önce de 10-15 dakika aralığıyla iki kez salya gibi kan geldi. Akşam acilde doktor artık günün gelmiş bugün yarın doğurursun dedi. 39+3 olduk bugün ve bebeğimin suyunun gayet yerinde olduğu geliş pozisyonunu filan aldığı söylendi. Sizce ne yapmalıyım kan geldi sonuçta ve ilk gebeliğim olduğundan dolayı tecrübesizim bir bilgisi olan var mı? Tekrar acile gitmeyi düşünüyorum şimdi