dduygu1 7+4 üm kızlar nasılsınız bulantınız varmı kasıklarda ağrı oluyormu yani genel olarak neler hissediyorsunuz ☺️
Emumi dduygu1 7+5 iz bizde. Ama bu bulantı kusma beni mahvediyor. Yemek yiyemiyorum, su da içemiyorum. Ne yersem hemen gidip çıkarıyorum. Prilam kullanıyorum ama çok da fayda etmiyor. Bir çare bulamadım valla.
Sevdapl dduygu1 kasıklarıma ara sıra ani bir ağrı giriyor çıkıyor. 7+1 im. Prilam başladım bulantı için. Bana çok faydası oldu sayesinde bir şeyler yiyebiliyorum.
Karelinannesi dduygu1 ara sıra adet sancım oluyor birkaç Saniye sadece. 7 haftalık oldum bugün ilk kez sabah bi midem bulandı ama erken saatte bulanır ya onun gibiydi yani hamilelikle ilgisi var mı bilmiyorum diğerlerinden bi tık fazlaydı hemen geçti yarın belli olacak henüz başka birşeyim yok. 🧿🧿🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Mercimekmm Canım biz 8 haftalığız ama 7 haftalıkken çok bulantılarım olmustu safra bile kusmustum ilaç kullanıyorum sadece o rahatlatıyor birde miniğimin varlığı 😍
gamzeyalcin Aa bende 7+4um 😊 bulantım çok kötü prilam kullanıyorum ara ara bel bacak kasık ağrısı oluyor
dduygu1 Ay Allah yardımcınız olsun bende bulantı yok valla kasıklarımdada ağrı yok normalmi acaba kalp atışı için henüz gitmedim merkeze uzak olduğumuz için git gel olmasın garanti olsun die 8.haftada gel dedi doktorum siz duydunuzmu kalp atışını☺️
Mercimekmm dduygu1 canım arada bi oluyor ama geçiyor çok şükür bulantımdan dolayı bi ara suyu içememiştim onda çok ağrım olmustu enfeksiyon kapmışım suyu içtikçe rahatladım
Mercimekmm dduygu1 canım arada bi oluyor ama geçiyor çok şükür bulantımdan dolayı bi ara suyu içememiştim onda çok ağrım olmustu enfeksiyon kapmışım suyu içtikçe rahatladım
Mercimekmm dduygu1 canım arada bi oluyor ama geçiyor çok şükür bulantımdan dolayı bi ara suyu içememiştim onda çok ağrım olmustu enfeksiyon kapmışım suyu içtikçe rahatladım
Mercimekmm dduygu1 canım arada bi oluyor ama geçiyor çok şükür bulantımdan dolayı bi ara suyu içememiştim onda çok ağrım olmustu enfeksiyon kapmışım suyu içtikçe rahatladım
Esbahgulizar Kızlaaar bende tam 7 haftalığım şiddetli kasık ağrım var adet ağrısı gibi ve arada diken gibi batma oluyor. Normal mi sizde yaşıyor musunuz ?