Sinemmmonurr ben 31.haftamdayım geçwn hafta ben de boyle bır post açtım çok istiyordu canım. Oturdul 2 tane yedım. Baktım hala istiyor int baktım c vıtamını ve kemık gelısımı şçin faydalı dıyor. Aonra buraya da yazdım herkes baya baya yıyormuş😂 4 5 gğn üst üste yedim şimdi nefsim koreldı galıba o kadar cok istemiyor 🤗