Ben kah pıhtılaşması icin coraspini gebelik başından beri kullanıyorum ilk gebeliğim de de kullandım bunda da kullanıyorum yanlız 32. Haftada kesiyolar ani bi erken doğum riskine karşı kanama durdurulamaz diye ilk gebeliğim de de öyle oldu şimdide 32de kesecez dedi doktorum. Mutlaka bi doktora danışın