Kızlar merhaba ben doktora gittim hepsi özeldi ilk doktor çıkıntı var erkeğe benzettim dedi sonra kontrole gittim çıkıntı hala var ya bebeğin çok küçük dedi yada bu bebek %80 kız denildi sonradan kemdi doktoruma gittim oda net kız dedi farklı bir doktora gittim oda kız olsa tomurcuk şeklinde olur dedi benim gördüğüm erkek dedi net değil diye çok takıyorum sizde böyle durumlar oldu mu