Deletedmom5545 10 lu isimli hastane çıkışı yaptırdım ama çevremdekiler hemşireye onu verme iyi temizlemiyorlar onu kendimiz eve gelince temizler giydiririz falan da dediler ne yapsam kararsız kaldım
Lulemom Deletedmom5545 size kalmış. Benim bebeğim temizdi. Ama kafasında bazı yerlerde kurumuş kan vardı. Doğduğu günün akşamına hemşireden yıkamasını istedim başını. Yıkayıp getirmişti. Ondan sonra giydirmiştim
ipekveannesi Deletedmom5545 banada öyle demişlerdi bende öyle çok güzel olmayan bir tulum verdim odaya gelince değiştirdim üstünü. Ama benim bebeğim temizdi sadece başında az kan vardı vücudunda birşey yoktu güzel aldığım tulumlardan verseymisimde birşey olmazmış yani
Derycan Bence yaptırdıysanız giydirin ilk kıyafeti diye saklarsınız eve gidince zaten yıkanır yani kirlense ne olacak ki
Emossk Ben sezeryanla doğurdum temizdi temizlenmiş ti görümcem normal doğum yaptı kızı bayağı sacliydi yani baya kirli vermişlerdi bencede riske atmayın evde ya da hastane de temizse sizin yaninjza geliince degistirin
Suzanne Canım ilk başta normal bi kıyafet ver hemşirelere odaya getirdiklerinde fotoğraf çekeceklerinde 10lu hastane çıkışını giydir çünkü denilen gibi bebek temizlenmesini için leke oluyor kıyafette yeğenimde öyle oldu