Kızlar dün geceden beri karnımın sağ tarafında kemiğin hemen yanında batma oluyor ara ara . Hareket ettikçe oluyordu geceden beri şimdi durduğum yerde arada batıyor . 21+2 yiz. Doktoruma sordum ultrasonda baktık bi sorun yoktu detaylıya gideceksin zaten dedi ama ultrason tarihimi 31 aralıktı hatırlamıyordur bile. Detaylı da 17 ocakta . Yaşayan var mı korkuyorum