B-33 Kızlar eşinizle tartışma yaşarken veya yaşadıktan sonra sizinde rahimde kasıkta ağrınız oluyormu (12 haftalığım)
oguzweannesi B-33 kasılma oluyo ağrı da oluyo evet kendini sıkıyosun kasıyosun ister istemez yoğun sinir stres etkiliyo olabildiği uzak kal tartışmalardan
B-33 oguzweannesi Kubrailkan Dnacar83 Evet valla Allah yardımcımız olsun ilk gebeliğim benim o yüzden korktum kötü bişey yoktur umarım biraz ağrı girdi çıktı çok olmadı