Benim aşırı bel ağrım vardi hatta adetime yakın hep bel ağrısından duramam uyuyamam yine öyle oldum dedim ki herhalde adet olucam kasiklarim da da vardı ama usuttum diye düşündüm 3 gün geçti adetim test yaptım öyle çıktı şuan 5 haftalık hamileyim hala deli gibi bel ağrım var yatamıyorum hiç rahat kasiklarim da aynı sekilde