Zasli ben ağda yapamıyorum yağtıramıyorum da acıtıyor. Jilet venüsle yapıyorum. Güzel oluyor. Ama ilk gebeliğimde karnım büyüdüğü için tam göremediğimden dolayı jiletle kestim. İz kaldı. Şimdi yapıyorum ama çok ileri gidemiyorum. Tüy dökücü sıkmayı düşünüyorum. Zararlı deniliyor ama zaten az kalmış bir sıkıntı olmaz herhalde gelişimini tamamlamış oluyorlar son zamanlara doğru.