kivicik meraba geçen yıl şubat ayında ablam doğum yaptı biz hastane kadrosundan memnun kalmadık urfadan doktoru ece hanım için muayene oluyordu oda o hastane ile anlaşmalıymış doğurdu ve gitti 6000 ödedik fakat hemşireler çalışan kadro gerçekten inanılmaz tecrubesizdi. Ondan önce zeki beye muayene olduğunda zeki bey hastanenin doktoru çok memnundu bilginiz olsun