ikicocukmeselesi Kızlarr geçenlerde burda okudum işte medarla anlaşma yapmamış sadece izmit akademi hastanesiyle yapmış diye, bugün instagramda paylaşmış adatıp ile anlaşma yapmış şükür, adatıp’ın doğum ücretlerini bilen var mı?
Bsrakrmali ikicocukmeselesi bende sedat umur kontrolluyum bey hekim ve bir baska hastane daha yapti bugun atmis adatipida ama fiyati diger 2 hastanede 6 bin lerdeydi malesef ben okadar veremicegim icin devlette dogum yapicam 🥺🥺 dogum ucretleri cok cogaltildi ya 🥺🥺
Yenianneligim ikicocukmeselesi yeni anlaşma yapmış adatıp ve medar 6500 TL akademi 7000 TL beyhekim hastanesi 6000 TL bu şekilde
ikicocukmeselesi Bsrakrmali nee 6 binlermii🤭 2019da sedat bey beyhekimdeydi 2400e doğum yapmıştım içim acıdı resmen şuan 😭
Bsrakrmali ikicocukmeselesi senin gene senen gecmis hadi diyelim ablamlar gecen sene dogum yapti 2.800 mu 3 bin mi ne bi senede cok arti fiyat .s bende diyorum o parayi cocuguma kullanirim daha iyi ondan devlete gidicem 🥺 keske bukadar yapmasalardi buarada yeni sordum 10 gun oldu olmadi guncel fiyat yani hadi indirim yapsin yapsin .5.500 der bence en babasi .s