Cansumuratt Kızlar varmı hiç bu durumu yaşayan iri bi bebek diyordu doktorum zaten bugun gittiğimde 3 hafta önde dedi kafası kist sıvı birikimtisi yok genellikte genetik oluyor dedi sıvı birikimtisi ve kist olmadığında ama yinede kafama taktım
ikicocukmeselesi Cansumuratt benimde oğlum hep önden gidiyordu kafa yapısıda büyüktü doktorum bir sıkıntı olmadığını söyledi her gidişimizde koca kafalı diye dalga geçiyordu hatta☺️ Ama ben kafa ölçüsü sebebiyle(çatımda ayrıca çok dar olduğu için) riske atmamak adına sezeryan olmuştum
miranbeyinmothersi Cansumuratt benimde bebeğim ohep 2 hafta önden gidiyordu, bu hafta 3 olmul 32 gitmiştim ve banada kafası değilde karnı önden gidiyor dedi ama hoca bize bakınca boylu poslu olması çok normal dedi . Bende korkuYorum
Gltsrmys Cansumuratt benimki de 3 hafta önden gidiyor hatta bi kaç günü de fazla .doktor ben ve eşim uzun ve iri olduğumuz için gayet normal genetik dedi
glsm_kr8383 Cansumuratt Canım 34 haftam da gittiğim zaman bana da dedi kafası 2 hafta önde gidiyo yani 34 değil de 36 37 hafta gibi korktum bende sordum hemen aynısı dedi genetik yani yapısal dedi. Hani ya annenin kafası biraz büyüktür ya babanın kafası büyüktür yani korkma sakın bi sıkıntı yok dedi. Benim kocanın kafası büyük tm dedim 😆sende takma normalmiş hem benim kardeşim de doğduğu zaman kafası büyüktü profilime bak ne tatliş 😝
Cansumuratt ikicocukmeselesi bana da şuan 30 hafta oldum bugun ama dönmüş bebiş normal doğum pozisyonunda ama kafa büyüklüğünden dolayı takip edicez normalmi sezaryen mı olur belli değil takip edeceğiz dedi☹️
Cansumuratt Betul44selinay 2 haftaya kadar hep normal diyolar ya o yüzden 3 hafta olunca kafaya taktı internetten araştırdım son haftalar uyumlu oluyomuş galiba haftasoyla ama işte insan bir endişeleniyor☹️
Cansumuratt miranbeyinmothersi inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip eder Allahım🤲🏻🤲🏻🥺
Cansumuratt Gltsrmys yani bende araştırdım internetten beyin içinde birşey görmediği sürece ailesel genetik oluyormuş ama insan korkuyor inşallah sağlıkla kucağımıza alalım🤲🏻
Cansumuratt glsm_kr8383 evet aileden birinde bile olsa olabiliyomuş sanırım anneme söyledim dayımın da büyükmüş eşimin ve kayınvalidemin de küçük değil aslında kendi babamın da biraz büyük gibi belki ondandır ya sağlıkla gelsinler inşallah☹️🤲🏻
ikicocukmeselesi Cansumuratt olsun canım sezeryan yada normal bence önemli değil ben sezeryan oldum şimdi tekrar olacağım çok çabuk toparladım şükürler olsun ki 🙏🏼 Sen kafa büyüklüğünü hiç kafaya takma ama inan sonra boşuna telaş yapmışım diceksin ☺️
Cansumuratt ikicocukmeselesi bende hiç doğum şeklini illa o olsun demiyorum biz her türlü çekeriz onlar sağlıklı gelsinler de ☺️ Aynı doktora yakın srkadaşım doğum yaptı bir ay önce ona da kafası büyük demişti ama şuan bi sıkıntı yok öyle kafası büyük durmuyo yani bencede genetiktir inşallah takmıcammkafama strese sokup son günleri böyle atlatmayalım bencede😇🤲🏻
ikicocukmeselesi Cansumuratt aynen öyle Allah yardımcın olsun az kalmış hayırlısıyla kavuşman dileğiyle❤️
Deletedmom_33 Cansumuratt Benim oglanda aynı 30. Haftadan beri kafa e hafta önde. 33 de gittik yine 36 da çıktı kafa. Doktorum genetik olabilir iri olması ama yine de yediğine içtigine dikkat et karbonhidrat tüketme dedi. Ama daha önce 1 ay denedim yine ileride çıkmıştı. Genetik büyük ihtimalle eşim tarafında erkekler genelde öyle çünkü iri yarı hatta bazen eşim üstüme kafasını koyunca kaldırıyorum ağrıyor diye 🤣
Cansumuratt Deletedmom_33 inşallah genetiktir bir sorun çıkmasın sağlıklı bir şekilde kavuşalım da 🥺bizde de eşimin kafası küçük değil yani birde dayımında büyükmüş annem dedi belki ondandır bende uzun boylu iri biriyim eşimde uzun baya iriyiz yani ondandır inşallah🤲🏻
hamisanne_63 Cansumuratt 4 hafta öndeydi kafası 20 gün sonra gittim 2 haftaya düşmüş gayet normal bişey bana da iri bebek olacak dedi yarın doğum var
Cansumuratt hamisanne_63 ay hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alın inşallah rabbim yardımcınız olsun ne güzel kavuşuyorsunuz darısı bizim başımıza😇🤲🏻🥰