Ozlemyeni Su an 9.haftadayim.doktor 10.haftada seni goreyim dedi. Rutin kontrol dedi ama hangi haftalarda gidilmeli
Nebyaa Ozlemyeni belirli haftaları yok ben 4 haftada bir gidiyorum onun haricinde daha erken görmek isterse doktor söylüyor zaten
Kubrailkan Beni 5 ve 6.haftada 2 kez çağırmıştı sadece. Ondan sonra hep ayda bir kez gittim. 32.haftadan sonra ayda 2 kez gelirsin dedi 🥰
Gumus25 Bana ikili testi 11+2 de yapmıştı. Ama daha önce kan tahlili ve idrar tahlili yatırmıştım 6 haftalıkken
Gumus25 Bana ikili testi 11+2 de yapmıştı. Ama daha önce kan tahlili ve idrar tahlili yatırmıştım 6 haftalıkken