Tugcakir Arkadaşlar anlayan var mı acaba karantinada olduğum için hastaneye gidemiyorum malesef 😪 https://resimyukle.io/r/PtkDlLG7km
Gozde0010 Tugcakir yani e nabizda byle asil cikiyor degerler benm uclu testim byle cikmiyor bideger cikiyr sizinki hepsi ckmis
Seher4345 Tugcakir benimde yaş 28 17+2 de yaptırmışım değerlerim AFP 39,7 estrodiol 1.26 beta 29000 inhibn 107,3 bu değerlere göre düşük risk gelmişti belki yardımcı olur size 💐