Osenaaaa Merhabalar arkadaşlar 10 gün kan verdiğim de beta hcg 0.76 çıktı 15. Güne kadar yükselme şansı varmı.
Betulmtn Osenaaaa 10 gün bence çok erken inşallah yükselir. Benim de 13.gunum evde negatif gördüm yine de umudu kesmemeye çalışıyorum 😢
Osenaaaa Betulmtn küçücük bir umutla beklemek gerçekten zor anlıyorum 😥 umarım senin de benim de pozitif çıkar