Zuzu04 Aylar hayırlısı olsun sonuç her ne olursa olsun umudunuzu kaybetmeyin inşallah yakın zamanda tadarsınız bu duyguyu
Dobby Aylar tebrik ederim umarım kanda da aynı sonucu görürsünüz. Çatlatma iğnesi kullandınız mı? Yoksa dondurulmuş transfer miydi? Benim de 7. Günde çift çizgi olmuştu. 9. Günde testte 138 sonucunu görmüştüm. Şimdi 11+2 yiz.