Deva22 benimmdunyamm ben şu an perinatolog takibindeyim ama doğum ücretleri çok fazla normal bir özel hastanede mi doğum yapsam doktorumla mi devam etsem bilemiyorum doktorumu da bırakmak istemiyorum ama bir yandan maliyetler derken düşünüyorum
benimmdunyamm Deva22 sizin sorun ne acaba perinatoloji uzmaninda mi her ay muaneye oluyorsunuz normal kadın dogumcu takip etmiyor mu yani
Deva22 benimmdunyamm daha önce tekrarlayan gebelik kayıplarım vardı o yüzden. Evet doktorun kendi özel kliniği var ayda iki defa gidiyorum muayeneye