Eflininannesi61 çok geçmiş olsun canım öncelikle .Yakın zamanda covid atlattım agır ve hastanede yattım .Öksürük her zaman kontrol altında olması gereken bir durum imiş.Eger şiddetli bir öksürük ise ardı ardına gelen , kasılmalara sebeb olabilirmiş.O yüzden eger kendini kötü hissediyorsan bi doktora mutlaka görün derin ☺️ Çok geçmiş olsun şimdiden.