Trilece Kızlar merhaba İzmir de detaylı ultrason çeken devlet hastanesi var mı acaba artık çekilmiyor diye duydum Birde özelde çektiren arkadaşlarım hangisinde ne zamam ve ne kadar ücretle çekildi bilgi verir misiniz
minikdefnemm Trilece karataş hastanesi 650₺ Serkan güçlü özel muayenehanesi var oda 750₺ Normalde karataşa gidiyorum çok memnunum ama radyoloji bakıyormuş o kadar para vermişken işinde en iyi olanı baksın içimizde bişey kalmasın diye düşündük haftya salı serkan güçlü ye gidicez kime sorduysam önerdi bide barış büke var alsancakta onu da çok önerdiler ama yanlış hatırlıyosam o 800-900 lerde bişeydi daha pahalı 🥴
Merve-0535 Trilece bende yeni randevu aldm. Doktorum önerdi. Perinatolog prof. Dr Fuat Akercana gideceğim inşallah. Alsancak da yeri. Fiyat da 700 TL. Ama onun haricinde yeşim bülbül duymuştum. Oda 700 TL. Serkan güçlü 600 TL sanırım ve Cenk Gezer bide
Pe-Nil Prof. Dr. Fuat Akercan da yaptırdım ben. Çok ilgili alakalı kesinlikle öneririm. 700 tl olması lazım ücreti ama değer kafanızda soru işareti kalmaması adına çok ilgileniyor.
Merve-0535 Pe-Nil güzel resim ve cd veriyor değil mi? Bende ona aldım randevu. Birde ne kadar sürüyor Acaba kontrol ❤️
Pe-Nil Merve-0535 Evet bizim kızımız poz vermemekte direnmesine rağmen Fuat Bey çok uğraştı ve çok güzel bir fotoğrafını yakaladı😍 1 saate yakın sürüyor bu süreçte sizi her konuda bilgilendiriyor. Sağlıkla gelsin bebeğiniz🙏🏼
Merve-0535 Pe-Nil amin sizinde inşallah canım ❤️🤲🏻 peki resmi WhatsApp dan mi atıyorlar. Elde kağıtla veriliyor muu. Benim de kızım oluyor bu arada ❤️🥰