gbyalcin minikbebegim19 ben bi tane de büyük paket ped aldım ama yoğun kanamam olursa tekrar depend alırım herhalde
Deletedmom_33 minikbebegim19 Ben molped ekstra gece pedi alacağım. Depend gerekmiyor hastane hasta bezi veriyormuş boşa almayacağım o yüzden.
Susamtanesi-1 Depend çok iyi oluyor anne ya aşırı rahatlık oluyor bence almayanlar almalı birde gece pedi alınmalı