Doktorunuza sorun rennie mıde ılacı hamılelere ozel verılıyor. Benım mide rahatsızlıgım var ılk 6 haftalıkkken doktoruma sordım midem agrırsa ıcebılırmıyom dıye bız zaten o ılacı hamılelere veriyoruz şişe şişe bitirenler var dedi. Ben hıc kullanmadım hamıle kalalı. Ama doktoturna sor cok etkılo bır ılac.
Gonul35