Seymaaa1822 Arkadaşlar merhaba isimli bebek çikolatadı yaptırmak istiyorum instagramda artu çikolata var yaptırıp memnun kalan varmı ?
betuss5 Bende ariyorum surda bekleyeyim 😀✌️ cicek sepetinde baktim uygun fiyatliydi ama emin olamadim
Seymaaa1822 gunesligun hacışerifin fiyatları pahalı biraz açıkçası ama evet ürünleri gayet başarılı 👍