Merhaba tüm annelere.Çok çaresiz hiss ediyorum son çare buraya yazmak istedim.
9+4 haftamdayım.5-ci haftamdan bulantılar,halsizlik,kusma,baş dönmeleri,hiç bi şey yapamiyodum.Sonrasinda doktorum bulantı için ilaç yazdı ama onu bile içemiyorum kusuyorum.Böyle devam edince 7-ci haftalarımda doktor 10 günlük vitaminli bağışlık sistemini güçlendirecek iyne yazdı hepsini vurdurdum ama yine ayniyim ve dahasi daha da kötüyüm.Bir kaç güm annemlerde kaldım orda biraz daha iyi oluyorum ama evime geldiyim günden daha da kötüleşdim.Ağlıyorum sadece ev üstüme geliyor evimi bile temizleyemiyorum,ayağa kalkamiyorum her şey sinirlendiriyo beni,normal yiyemiyorum,yediklerimi kusuyorum,depresiyonda gibiyimi.Rahat uyku uyuyamiyorum,ayak ağrısından bulantıdan kasık ağrılarından yatamiyorum,gecə 6-7 kez uyaniyorum sonrasinda yeniden uykuya dalamıyorum.Şimdiden çoçuğuma iyi bakamiyorum endişesi,iyi anne ola bilmiyicem korkusu bi an rahat burakmiyor.Eşim bu gün işi için yurt dişina çıkdı.Bilmiyorum hiç kimseye çok bi şey anlatamiyorum annemler çok rahatsız olmasın diye ama dayanamıyorumda.Her şey üstüme geliyo.Lütfen aranızda böyle hamilelik geçiren var mı?Söyleyinde belki biraz rahatlarım..