incikinannesi ben de aldım ama doğumum martta olacak inşallah henüz kullanmadım. sesine baktım sadece, 50 desibel kadar bi yüksekliği var bilimsel olarak daha yükseği kullanılmaması gerekiyormuş. Yani yüksek bir ses değil. 50 dk kadar çalışıyor, sonra kendi kendine kapanıyormuş. Çocuk ağlayınca ya da seste tekrar çalışıyor ama o ses çocuğu uyandıracak kadar yüksek bir ses değil bence. Eğer oyuncağı tekrar çalıştıracak kadar yüksek bir ses oluşuyorsa bebiş zaten o sese uyanır oyuncaktan önce.