_Minikbaby26_ evet olması çok normal bazende rahme agri girer rahim guclendigi kalinlastiri için. Şuan yerleşme yapiyor. Dikkat et dinlen ağır isler yapma. Vitaminlerini kullan. Suan normal yani kasiklara rahme sanci girmesi. Tabi eger dayanilmiycak derecede olursa muhakkak doktora görün