Fenci-1234 hocam ben mevzuata çok baktım ara tatille ilgili hiçbir ibare geçmiyor,sadece yaz tatilinde eklenmez diyor. Müdürümde eklenmez demişti ama ben bu zamana kadar çalıştım,sınav grubumu bırakmadım. Haftaya 32.haftada çalışabilir raporu alacağım ve ara dönemden sonra 1 veya 2 hafta daha gideceğim sonra çalışamaz alacağım. 4 hafta falan ekletmis olacağım, müdürümle oturduk takvimi aldık önümüze tamam sıkıntı yok ekleriz dedi. Biraz idareyle alakalı gerçekten.