Snglseyma Bugün doktora gittim adetliği beklemedim doktor dedi yumurtaların tembel bitanesi iyiydi ona çatlama iğnesi vurdu polikistlk over aendromu dedi bu yumurta tembelği için neler yaptınız
Minnakkurabiyeveannesi27 Snglseyma Bende yumurta tembelliği varmiydi yokmuydu tam bilmiyorum ama kuzum bende FSH yüksekti öğrendiğim ay adetin 4. Günü soğan kürü yaptım 15 gün kullandım çok şükür diğer ay hamile olduğumu öğrendim
Gulcingezer Snglseyma sogan suyu mutlaka dene ve hayit otu yumhrtlarai buyutup catlamasina yardimci olur
Minnakkurabiyeveannesi27 Snglseyma aynen canım sabah akşam aç karnına bir tane soğanı dörde boluyorsun 1.5 bardak suyla kaynatiyirsun kaynamaya başlayınca ağzına bir kapak kapatıp beş dakika daha kaynatiyirsun kısık ateşte sonra süzüp biraz ilidiktan sonra iciyorsun
NISA97 Başka doktora da görüneni tavsiye ederim bana bir doktor yumurtaliklarin tembel demişti başka doktora gittim herşey yolundaydi
Snglseyma NISA97 bn bingölde doktora gittim hçbşy yok dedi adetliyken gittim kaç gündr karnım ağrydu malatyada gittim buda yumurtalarn bak bunlar kist dedi yumurta tembelğn var dedi bi yumurtan iyi dedi onada çatlama iğnesi vurdu
Snglseyma gunesligun çatlama iğnesi vurdu değerlendr ddi olmzsa adet üçüncü günü gel ddi bakacz ddi cnm
Gulcingezer Snglseyma sogan suyu regln bittikten sonra 14 gun yapicaksin ki yumurtlama zamani keseceksin