_edaa 30+2yim dün geceden beri belim ve kasıklarımla birleşen bi ağrı var. Bebek çok hareketli hiç uyumadım saat 4te kontrolüm var doktora gidicem ama bu sancı doğum sancısı olabilir mi çok korkuyorum