Nazli_06 Canım hipotroidim var ilac kullaniyorum ama daha once troidi olmayan birine ilac kullan dediklerini hic duymadim artı kese yaninda kanama alanlarim mevcut halihazırda dısarıya çıkan kanamalar fitil ve hafta bir igne yaptiriyorum 12.haftamda kontrole gittim cinsiyet icin bi tahmin de bulundu ama 16. Hafta dolmadan netlesmez diye ekledi doktorum özele gidiyorum bende. Ara ara devlet hastanesine muayeneye gidiyorum fakat 11. Haftada cinsiyet soylemiyor hic bir devlet hastanesi bende sormustum yasak olup soyleyemeyeceklerini soylemisti