SemaArin KIZLAR 6 HAFTALİK HAMİLEYİM BİKİNİ BÖLGESİNE AĞDA YAPTIRSAM ZARARI OLURMU POLİKİSTİK OVER VAR JİLET SÜRMEK İSTİYORUM HEMEN ÇOĞALTIP KALINLAŞIYOR ?
Zynp4404 SemaArin hamile olduğumu bildiğim haftadan itibaren hep agda yaptım bi sakıncasının oldugunu düşünmüyorum ben 4 haftalıkken öğrenmiştim hamileliğimi
Nurr122 SemaArin Hamileligim başından beri ağdaya gidiyorum 30 haftalık oldum bı sıkıntı yaşamadım canim
Eliiiiiffff SemaArin Ben doktoruma sordum yaptırabilirsin dedi 2 kere gittim şuanda 12 haftalık hamileyim bi sıkıntı olmadı ama doktoruna sor istersen sen yinede