Kızlar merhabalar
Son 2 aydır kasık ağrım var. Hormon testi vermiştim çok şükür temiz çıkmıştı. Bu ay adet olduğum ilk gün şiddetli bi ağrı yaşadım. Hayattan soğuttu beni o derece. Yarına randevu aldım hastaneden. Hiç böyle bişey başına gelen var mı? Gelse de nedenmiş