Kizlar mrb 6.5 aylik gebeyim.pelvik agrim var.geceleri saga sola donerken yerden biseyler alirken falan agrim fazla oluyo.dr magnezyum verdi ama sadece kramplara iyi geldi.gecmezse progestoron hapi vercem dedi.benim gibi olan varmi biraz daha beklemeliyim yoksa gidip hapi almalimiyim…