3-4 ay ovülasyon takip etmiştim hiçtw kaçırmadık günlerini sadece bi ay bıraktık akışına demek ki dedim nasibi var daha o ay kalmışım hiçte yumurtalama günümü hatırlamıyorum , demem o ki tabi ki takip edin ama ara ara takipsiz yapın kafa rahatlığı çok önemli 🌸🌸🧚🏻♀️