bebemdeniz Hanımlar şekerim birazcık yüksek diyete girdim diyetisyen eşliğinde 11+0 ım şuan 83 kilo ile hamile kaldım 76 kiloya düştüm bebeğime besi olmuş mudur diye çok korkuyorum kontrole gitmeme 1 hafta var bu durumu yaşayan anneler var mı
poncikveannesii bebemdeniz hamile oldpnuzu bilerek size özel hazırlnmş listeyse diyetisyenin verdği liste dışına çıkmayıp zorlmadıysanız sanmıyorum birşey olacağnı
1999luanne bebemdeniz ilk haftalarda kilo veren çok arkadaşım da veriyor sekeri varmı bilmiyorum ama gebelik şekerine ileride bakiyolar size hemen mi baktılar
Serife-57 bebemdeniz benimde gebelik şekerim çıktı diyete başladım 3hafta olmadan 2 kilo vermişim bebekde kilo almış doktorum haftasına göre gayet iyi dedi yani doktorlar sana göre diyet veriyorlar bebeğin kilosuyla bişey olacağını sanmiyorum
bebemdeniz poncikveannesii hayır diyetisyen eşliğinde gittim ancak yinede cok korkuyorum bebeğim besin almış mıdır diye. sağlıklı şeyler tükettim sürekli
poncikveannesii bebemdeniz ilk üç ay bebek yediklerinden beslenmiyor korkma üç aydan sonra yediklerinden alıyor besini diyebiliyorum😍
bebemdeniz 1999luanne benim açlık şekerim yüksek çıktı biraz o yüzden. henüz şeker yüklemesi için erkenmiş
bebemdeniz Serife-57 inşallah yaa ben kilo kaybettikça sanke bebeğim besin almıyor. aslında çok sağlıklı besleniyorum ama yinede işke hamilelik psikolojisi
bebemdeniz poncikveannesii evet çok haklısın ama şöyle hani yediğimiz vitaminler ona yaradığı için korkuyorum
Serife-57 bebemdeniz bende diyet yaparken öyle sanmıştım ama ultrasona girince anladım kilosunun iyi olduğunu aslında diyetimde süt yoğurt yumurta et tavuk balık hepsi var sadece şekerin yükselmemesi için miktar veriyorlar iste
bebemdeniz Serife-57 ne güzel inşallah benim bebeğimde cok iyidir haftaya iyi haberler alırım inşallah