Ben Banu hanıma yaptırdım 2 tane radyolog var biri bayan biri erkek hangisini isterseniz Banu hanımın odasındaki cihaz renkli değil yüz için diğer odaya geçmesi lazım bunun için 2 hafta tekrar gitmiştim çünkü çok kalabalık devletten farkı yoktu ilk hafta yoğunluktan dolayı pek ilgi göremedim ama 2. Hafta ilgiliydi bebeğimin yüzü dönüktü istediğin zaman gel gösteririm dedi ben şahsen bir radyolog uzmanındansa perinatologun detaylı yapmasından yanayım 20 dk sürmemişti