Babysharkdutdutdut Kizlar bulantım için almak istiyorum ama sağlık ocağı yaziyormu bilgisi olan varmı kendimiz alırsak yaklaşık 85 90 TL. Sağlık ocağına yazdırıp alanlar, kullanıp memnun kalanlar varmi
MerveeD Babysharkdutdutdut prilamın faydasını gördüm cok mıde bulantıları yaşadım 14 haftaya kadar ilaçların btınce de saglık ocagına yazdırıyorum ama prilam yazdırmadım hıc bır sorun isterseniz buyuk ıhtımal yazar dıye tahmin ediyorum
Hlm_aydn61 Babysharkdutdutdut kuzum o ilacı hala ben kullanıyorum çünkü çok cok kotu geçiyor gebeliğin 9.ayimdayim hala kusuyorum o yüzden doktor kullanmami söyledi sağlık ocağı yazmıyor doktor yazarsa alabiliyorsun yoksa kendin alınca 90 TL gibi tutuyor fakat gerçekten o ilac olmasa asla duramazdim yerimde asla cok iyi bir ilaç
Benferus Babysharkdutdutdut memnun kalan kişiden kişiye değişir. Siz yazdırın kullanın çoğu hamile kullanıyo zaten. Bulantılarınız geçerse devam edersiniz geçmesse doktorunuz başka bulantı ilacı yazar
meriym Babysharkdutdutdut benim gebeliğim 12+2 şuanda. Doktorum prilamı verdiğinde ilk iki gün işe yaradı fakat sonra daha da artan kusmalarım bulantılarım oldu maalesef bende etkisi çok kısa sürmüştü:/ ama kişiden kişiye çok değişen bi durum kimi hamile prilam sayesinde iyiyim diyor doğuma kadar kullanıyor bünyeyle alakalı yani. Bende işe yaramadığı için ve çok kustuğum için zofer verdi mecburen doktorum şuan onunla idare ediyorum. Umarım düzelirsin bir an önce sende Allah şifa versin hepimize🤲🏻🙂
Babysharkdutdutdut Hlm_aydn61 Bende çok kötü durumdayım midem felaket bir halde. Yatacak halimde yok oğlum var birde mecbur ilgilenmek zorundayım. Randevuma daha 2 buçuk hafta var oyuzden sormustum
Babysharkdutdutdut Benferus Randevu ma 2bucuk. Hafta var henüz. Sağlık ocağına gitsem yazarları acaba
Oekrk Bizim sağlık ocagı yazıyor hatta iki üç kutu yazdırıyorum bende çok memnun kaldım faydası da çok oldu yazdırında dusuk fiyata da alırsın boşuna okadar para verme
Rum-1 Babysharkdutdutdut zaten eğer doktorunuz özel doktorsa yazdıkları reçete özel reçete oluyo yine 90 lira verip alıyosunuz ben 1 kere öyle aldım bundan sonra sağlık ocağına yazıdırıp alıyorum zaten 1 kutu 2 hafta anca gidiyo
Babysharkdutdutdut Rum-1 Rum-1 yok canım üniversitesi hastanesi ne gidiyorum da ilk kontrole 8m hafta ya verdiler
Karliozlem Babysharkdutdutdut ben sağlık ocağına yazdırdım kullanıyorum 3 aylık gebeyim son iki aydır kullanıyorum yoksa kusmaktan yemek bile yiyemiyorum ayağa kalkamıyorum