Deryy Deryaaa91 20 eylül tahmiini ve cinsiyetimi öğrendim hadi deneyelim 31 yaş 😅 Bu şeymi Hamile kaldığın ay+yaşın-9 9 + 31 - 9= 31 tek ise erkk çift ise kız Ama benim kızım oluyor bende tutmamıştı 😅
ozlemkzl3 Aysegulls evet canım bende ona göre yaptım sayılır valla :))) erkek hissediyorum bakalım haftaya insallah öğrenicem. İkili test verdim bugün