tazeannecik1 maalesef 4 gündür bende çekiyorum. 27+4 günlük olduk, 4 günde 3 kilo vermişim tartıya çıkınca şok oldum. Covid testi verdim negatif çıktı, kanda enfeksiyon çıktı bütün değerlerim ya çok yüksek ya çok düşük çıktı, mevsimsel grip dedikleri illet çok ağır geçiyor. Öksürükle başladı, halsizlik, baş ağrısı, iştahsızlık, şimdi hapşırma ve burun akıntısı başladı, gece nefes darlığı 🤦♀️ öksürmekten kasıklarım ve göğsüm ağrıyo. Sabahları aç karnına ballı zencefilli süt içiyorum. Doktor antibiyotik verdi augmentin onu kullanıyorum, enfeksiyonun bebeğe geçmesi daha riskliymiş. Gün içinde bir bardak ıhlamur tarçın limon karışık çay içiyorum (doktora sormadan içilmemesi gerekli son üç ay ıhlamur kan inceltici özelliği olduğu için biraz riskli bulunuyor) rabbim hepimize tez vakitte şifalar versin. Bebeklerimizi sağ salim sağlıklı sıhhatli zamanında kucağımıza almak nasip etsin. 🤲🤲🤲