Ya adete 2 gün kaldı bir çok belirtim oldu. Kimi git kan ver diyor kimide bekle zaten 2 gün var diyor napmalıyım çokkk kararsızım. 29unda yumurtlamam oldu progrma göre (bide akıntı ve kasık ağrısından yakaladım) Hemşirelik okuyan bi arkadşım var. Eğer varsa ortalama 2 haftalık felansındır dedi. Ama çok kararsızım sizce napıyım 🙈🙈